Doplnění chodníku v ulici Maříkově |
město |
5 770 |
Zvýšit počet a kvalitu veřejných prostor (nárůst podílu spokojených obyvatel města s veřejnými prostory o 30 % do r. 2030) |
Zvyšování bezpečnosti ve veřejném prostoru a propojování veřejných prostor města |
Realizace projektu
|
Odhlučnění tramvajové trati Cejl – Zábrdovická, vč. Bezbariérových zastávek |
město |
73 688 |
Snížit počet obyvatel trpících nadlimitním hlukem z dopravy |
Snížení hlukové zátěže území od dopravy na pozemních komunikacích |
Realizace projektu
|
Východní komunikační obchvat MČ Slatina |
město |
14 840 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
Nový chodník v prodloužení ul. Hostislavova |
město |
11 400 |
Zvýšit počet a kvalitu veřejných prostor (nárůst podílu spokojených obyvatel města s veřejnými prostory o 30 % do r. 2030) |
Zvyšování bezpečnosti ve veřejném prostoru a propojování veřejných prostor města |
Realizace projektu
|
Zastávka MHD v oblasti Moravské zemské knihovny |
město |
6 450 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Projektová příprava
|
Rekonstrukce trianglu Semilasso |
město |
74 850 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Projektová příprava
|
Výstavba stojanů na kola |
město |
18 000 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Propojení cílů bezpečnými a atraktivními trasami pro cyklisty a pěší |
Projektová příprava
|
Rekonstrukce ulice Štefánikovy |
město |
294 500 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Zlepšení plynulosti silniční dopravy na ochranném dopravním systému města |
Projektová příprava
|
EUROPOINT Brno |
město |
3 000 000 |
Zvýšit dostupnost a atraktivitu udržitelných forem doprav města a jeho zázemí, např. přímětské železnice |
Rozvoj příměstské kolejové dopravy |
Projektová příprava
|
Dopravní napojení lokality Komínské louky |
město |
39 420 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
Východní obchvat Žebětína |
město |
82 300 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
Optimalizace zastávek MHD Rosického nám. Sochorova Horova |
město |
49 369 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Projektová příprava
|
Zklidnění křižovatky Jílová-Celní |
město |
3 537 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zlepšení prostupnosti města pro nemotorovou dopravu |
Projektová příprava
|
Nový chodník v ul. Libušina třída II – východ |
město |
2 264 |
Zvýšit počet a kvalitu veřejných prostor (nárůst podílu spokojených obyvatel města s veřejnými prostory o 30 % do r. 2030) |
Zvyšování bezpečnosti ve veřejném prostoru a propojování veřejných prostor města |
Projektová příprava
|
Nový chodník v ul. Libušina třída |
město |
1 088 |
Zvýšit počet a kvalitu veřejných prostor (nárůst podílu spokojených obyvatel města s veřejnými prostory o 30 % do r. 2030) |
Zvyšování bezpečnosti ve veřejném prostoru a propojování veřejných prostor města |
Projektová příprava
|
Nový chodník v ul. Žebětínská |
město |
901 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Propojení cílů bezpečnými a atraktivními trasami pro cyklisty a pěší |
Projektová příprava
|
Most ev.č.BM-021 Palackého přes Hradeckou |
město |
47 070 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
Komunikace Kociánka napřímení a úpravy zastávek |
město |
39 689 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Projektová příprava
|
Doplnění chodníku a prodloužení vozovky na Zezulově ulici |
město |
29 887 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zlepšení prostupnosti města pro nemotorovou dopravu |
Projektová příprava
|
Parkovací dům Tomešova |
město |
28 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Regulace parkovacích míst pro dlouhodobé parkování ve vybraných lokalitách systém rezidentního parkování |
Projektová příprava
|
Úprava křižovatky Odbojářská – Pod Horkou a chodník Živného |
město |
1 900 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
Jundrov – konečná Optátova |
město |
5 739 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Projektová příprava
|
Nový chodník při ulici Jemelkova |
město |
4 000 |
Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15 % vyšší v r. 2030) |
Zkracování délky cest pro pěší a cyklistickou dopravu |
Projektová příprava
|
Ul. Pisárecká úprava zastávek MHD “Anthropos” a stezka pro chodce a cyklisty |
město |
5 101 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Projektová příprava
|
Odbočovací pruh ul. Žebětínská |
město |
5 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Realizace projektu
|
Prodloužení CS Rebešoviská Davídkova Roviny |
město |
3 000 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Propojení cílů bezpečnými a atraktivními trasami pro cyklisty a pěší |
Realizace projektu
|
Úprava schodiště Stará osada |
město |
3 000 |
Zvýšit počet a kvalitu veřejných prostor (nárůst podílu spokojených obyvatel města s veřejnými prostory o 30 % do r. 2030) |
Rozvoj bezbariérovosti ve veřejném prostoru a veřejných budovách |
Realizace projektu
|
Systém parkování P+R |
město |
1 643 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Rozvoj systémů P+R K+R P+G |
Realizace projektu
|
Úprava komunikací u smyčky v Obřanech |
město |
8 050 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Realizace projektu
|
Černovická terasa – nový most přes trať |
město |
79 500 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Zlepšení plynulosti silniční dopravy na ochranném dopravním systému města |
Realizace projektu
|
Výstavba stezky pro pěší a cyklisty Tuřany-Dvorska |
město |
28 800 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Propojení cílů bezpečnými a atraktivními trasami pro cyklisty a pěší |
Realizace projektu
|
Cyklistická trasa údolím Ponávky – 2.etapa: Tř. kpt. Jaroše |
město |
10 250 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty |
Realizace projektu
|
Cyklistická trasa údolím Ponávky – 5.etapa: Červený mlýn – Myslínova |
město |
52 820 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty |
Realizace projektu
|
Cyklistická trasa údolím Ponávky – 7.etapa: Podhájí – Karásek |
město |
3 400 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty |
Realizace projektu
|
Železniční podjezdy v oblasti ulice Roviny |
město |
33 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Zlepšení plynulosti silniční dopravy na ochranném dopravním systému města |
Projektová příprava
|
Cyklistická stezka Hladíkova úsek 12 |
město |
16 100 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Propojení cílů bezpečnými a atraktivními trasami pro cyklisty a pěší |
Realizace projektu
|
Křižovatka Trnkova-Novolíšeňská |
město |
129 895 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Realizace projektu
|
Výstavba stezky pro pěší a cyklisty Lesná-Soběšice |
město |
10 388 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Propojení cílů bezpečnými a atraktivními trasami pro cyklisty a pěší |
Realizace projektu
|
Rozvoj dopravní telematiky |
město |
527 876 |
Propojit dopravní a územní plánování zavést principy integrovaného dopravního plánování včetně posílení významu telematických systémů |
Rozšíření dynamického řízení a inteligentních dopravních systémů |
Realizace projektu
|
Rezidentní parkování – zavádění opatření |
město |
60 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Regulace parkovacích míst pro dlouhodobé parkování ve vybraných lokalitách systém rezidentního parkování |
Realizace projektu
|
Rezidentní parkování – propagace |
město |
4 000 |
Zavést vzdělávání školení osvětu v oblasti městské mobility a informovanost účastníků dopravního provozu |
Propagace městské mobility |
Realizace projektu
|
Rekonstrukce komunikace – zastávka Kaštanova přejezd |
město |
866 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Realizace projektu
|
Cyklotrasa Kaštanová – Černovická |
město |
4 800 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Propojení cílů bezpečnými a atraktivními trasami pro cyklisty a pěší |
Projektová příprava
|
Parkoviště ZOO |
město |
753 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Rozvoj systémů P+R K+R P+G |
Projektová příprava
|
Trolejbusová vozovna Komín |
město |
213 000 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Projektová příprava
|
Tramvajová trať Plotní |
město |
2 171 000 |
Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15 % vyšší v r. 2030) |
Zvýšení cestovní rychlosti pro veřejnou dopravu |
Realizace projektu
|
Terminál starý Lískovec |
město |
169 835 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Realizace projektu
|
VMO Žabovřeská I MUK Kníničská radiála |
město, ředitelství silnic a dálnic |
2 260 692 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Realizace projektu
|
VMO Rokytova (MUK Rokytova) |
město, ředitelství silnic a dálnic |
1 470 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Realizace projektu
|
VMO Tomkovo náměstí (MUK Dukelská MUK Karlova) |
město, ředitelství silnic a dálnic |
” 1 542 000 “ |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Realizace projektu
|
D52 Brno, Jižní tangenta včetně zkapacitnění D2 |
ředitelství silnic a dálnic |
6 775 998 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
MÚK Ostravská radiála (MÚK Bělohorská MÚK Ostravská MÚK Průmyslová) |
ředitelství silnic a dálnic |
4 056 631 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
D1 – PHS Brno Starý Lískovec vpravo km 190886-191338 |
ředitelství silnic a dálnic |
18 007 |
Snížit počet obyvatel trpících nadlimitním hlukem z dopravy |
Snížení hlukové zátěže území od dopravy na pozemních komunikacích |
Realizace projektu
|
Prozatímní úprava úseku Brno východ – Holubice (KM 203500 – 210500) |
ředitelství silnic a dálnic |
465 755 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
D1 01313 Přípojení BPZ Černovická terasa na dálnici D1 |
ředitelství silnic a dálnic |
1 100 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
D1 01311 Brno jih – Brno východ |
ředitelství silnic a dálnic |
2 520 748 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
D1 01191.C MÚK Brno Centrum – Brno Jih |
ředitelství silnic a dálnic |
1 133 736 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
D1 01191.B MÚK Brno západ – MÚK Brno centrum |
ředitelství silnic a dálnic |
2 292 429 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
D1 01191.A MÚK Brno jih |
ředitelství silnic a dálnic |
4 077 324 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
D1 01171 MÚK Kývalka – Brno západ |
ředitelství silnic a dálnic |
2 646 934 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Projektová příprava
|
Východní komunikační obchvat MČ Slatina |
město, kraj |
53 645 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Příprava projektu
|
MÚK Moravanská |
město, kraj |
1 010 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Zlepšení plynulosti silniční dopravy na ochranném dopravním systému města |
Projektová příprava
|
II/384 Brno Bystrc MÚK Kamenolom |
město, kraj |
204 900 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Příprava projektu
|
II/380 Tuřany obchvat |
město, kraj |
300 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Příprava projektu
|
Cyklistická stezka Svratecká (v úseku Hrad Veveří – Rakovec) |
město, kraj |
85 762 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty |
Příprava projektu
|
II/374 Brno ul. Fryčajova mosty 374-047048 |
kraj |
45 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Příprava projektu
|
II/384 Brno ul. Rakovecká |
kraj |
45 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Příprava projektu
|
II/373 Brno ul. Bělohorská Jedovnická |
kraj |
150 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Příprava projektu
|
II/374 Brno ul. Černovická |
kraj |
150 000 |
Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) |
Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť |
Příprava projektu
|
Prodloužení TT Bystrc – Kamechy |
město, dopravní podnik |
1 500 000 |
Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) |
Zlepšení dostupnosti hromadnou dopravou ve všech částech města |
Příprava projektu
|
Prodloužení TT Merhautova – Lesná Propojení TT generála Píky – Merhautova |
dopravní podnik |
700 000 |
Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) |
Zlepšení dostupnosti hromadnou dopravou ve všech částech města |
Příprava projektu
|
Znovuzprovoznění tramvajové trati Stránská skála – Líšeň Holzova |
dopravní podnik |
550 000 |
Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) |
Zlepšení dostupnosti hromadnou dopravou ve všech částech města |
Příprava projektu
|
Prodloužení TT z Osové ke Kampusu MU v Bohunicích |
dopravní podnik |
1 450 000 |
Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) |
Zlepšení dostupnosti hromadnou dopravou ve všech částech města |
Realizace projektu
|
Rekonstrukce tramvajových tratí |
dopravní podnik |
250,000 |
Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Realizace projektu
|
Posílení napájecí soustavy MHD |
dopravní podnik |
60,000 |
Propojit dopravní a územní plánování zavést principy integrovaného dopravního plánování včetně posílení významu telematických systémů |
Rozšíření dynamického řízení a inteligentních dopravních systémů |
Realizace projektu
|
Lanovka Pisárky – Kampus |
dopravní podnik |
250,000 |
Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy |
Zlepšení prostupnosti města pro nemotorovou dopravu |
Příprava projektu
|
Rozvoj řídícího dopravního systému DPmB |
dopravní podnik |
105,708 |
Propojit dopravní a územní plánování zavést principy integrovaného dopravního plánování včetně posílení významu telematických systémů |
Rozšíření dynamického řízení a inteligentních dopravních systémů |
Realizace projektu
|
Modernizace a rozšíření vozovny Pisárky etapa III – vratná tramvajová smyčka |
dopravní podnik |
400,000 |
Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Příprava projektu
|
Modernizace a rozšíření vozovny Pisárky etapa II |
dopravní podnik |
412,000 |
Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) |
Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu |
Realizace projektu
|