II/384 Brno ul. Rakovecká | Jihomoravský kraj | | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
II/374 Brno ul. Fryčajova mosty 374-047, 048 | Jihomoravský kraj | 34 220 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Dokončeno |
II/380 Tuřany obchvat | Statutární město Brno, Jihomoravský kraj | 300 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
II/374 Brno ul. Černovická | Jihomoravský kraj | 150 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Realizace projektu |
Výstavba stezky pro pěší a cyklisty Lesná-Soběšice | Statutární město Brno, Jihomoravský kraj | | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy | Propojení cílů bezpečnými a atraktivními trasami pro cyklisty a pěší | Projektová příprava |
MÚK Kývalka – Brno západ (D1 01171) | Ředitelství silnic a dálnic s.p. | 3 534 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
MÚK Černovická terasa (D1 01313) | Ředitelství silnic a dálnic s.p. | 2 384 247 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
MÚK Brno jih (D1 01191.A) | Ředitelství silnic a dálnic s.p. | 4 386 100 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
MÚK Brno centrum – Brno jih (D1 01191.C) | Ředitelství silnic a dálnic s.p. | 1 300 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Realizace projektu |
MÚK Brno západ – MÚK Brno centrum (D1 01191.B) | Ředitelství silnic a dálnic s.p. | 8 503 739 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
MÚK Brno východ – MÚK Holubice (D1 01312) | Ředitelství silnic a dálnic s.p. | 4 233 809 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
Úprava TT Zábrdovická, dopravní napojení ulice Šámalova | Statutární město Brno | | | | Realizace projektu |
Cyklostezka Valchařská – Olší (1. etapa) | Statutární město Brno | 11 000 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné, cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Projektová příprava |
Páteřní cyklotrasa, úsek A, Pod Sídlištěm – Bělohorská | Statutární město Brno | 20 000 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné, cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Projektová příprava |
Páteřní cyklotrasa, úsek B, rozšíření sběrné komunikace Holzova | Statutární město Brno | 68 123 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné, cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Projektová příprava |
Páteřní cyklotrasa, úsek B, část Podstránská | Statutární město Brno | 18 465 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné, cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Projektová příprava |
Hala Pisárky | Dopravní podnik města Brna | | Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) | Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu | Dokončeno |
Arena Brno | Statutární město Brno, Jihomoravský kraj, Národní sportovní agentura | 4 400 000 | | | Realizace projektu |
Nové hlavní nádraží a železniční uzel Europoint Brno | Statutární město Brno, Ministerstvo dopravy ČR, Státní fond dopravní infrastruktury, Správa železnic, České dráhy, Jihomoravský kraj | 40 000 000 | Zvýšit dostupnost a atraktivitu udržitelných forem doprav města a jeho zázemí, např. přímětské železnice | Rozvoj příměstské kolejové dopravy | Projektová příprava |
Koleje MHD – zelené plíce města | Dopravní podnik města Brna | 46 000 | | | Dokončeno |
Janáčkovo kulturní centrum | Statutární město Brno, Ministerstvo kultury ČR, Brněnské komunikace, Jihomoravský kraj | více než 2 000 000 | | | Realizace projektu |
Rekonstrukce části ulice Údolní | Statutární město Brno | 160 000 | | | Realizace projektu |
Parkovací dům Akademické náměstí | statutární město Brno, Brněnské komunikace, a. s. | 374 000 | | | Realizace projektu |
I/42 Brno VMO MÚK Ostravská radiála | | 3 640 000 | | | Projektová příprava |
I/42 Brno, VMO Bauerova | Statutární město Brno, Ředitelství silnic a dálnic | 550 mil. Kč bez DPH | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Realizace projektu |
Palackého třída – drobná rekonstrukce vodovodu | Statutární město Brno | 8 301 | Zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v dané lokalitě | | Dokončeno |
Chaloupky – rekonstrukce kanalizace a vodovodu | Statutární město Brno | 10 876 | Zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v dané lokalitě | | Dokončeno |
Babická – výstavba splaškové kanalizace 2. a 3. etapa | Statutární město Brno | 12 358 | Zlepšení poměrů odkanalizování v dané lokalitě | | Dokončeno |
Vodojem Lesná 2.tl.p. – rekonstrukce armaturní komory a technologie | Statutární město Brno | 5 961 | Zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v zájmové lokalitě | | Dokončeno |
Vodojem Útěchov – rekonstrukce armaturní komory a technologie | Statutární město Brno | 10 969 | Zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v zájmové lokalitě | | Dokončeno |
Rekonstrukce kanalizace a vodovodu – Křižkovského | Statutární město Brno | 49 644 | Zlepšení nevyhovujícího stavu kanalizace a vodovodu | Zlepšení odtokových poměrů v kanalizaci a zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v dané lokalitě | Dokončeno |
Rekonstrukce kanalizace a vodovodu – Lesnická I | Statutární město Brno, Dopravní podnik města Brna | 204 321 | Zlepšení nevyhovujícího stavu kanalizace a vodovodu | Zlepšení odtokových poměrů v kanalizaci a zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v dané lokalitě | Dokončeno |
Rekonstrukce kanalizace – Bratří Mrštíků | Statutární město Brno | 21 083 | Zlepšení nevyhovujícího stavu kanalizace | Zlepšení odtokových poměrů v kanalizaci | Dokončeno |
Rekonstrukce kanalizace a vodovodu – Nováčkova III | Statutární město Brno | 7 453 | Zlepšení nevyhovujícího stavu kanalizace a vodovodu | Zlepšení odtokových poměrů v kanalizaci a zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v dané lokalitě | Dokončeno |
Dostavba kanalizace v Brně II | Statutární město Brno | | Zamezení nekontrolovaného vypouštění odpadních vod do toků, ochrana povrchových a podzemních vod před znečištěním | | Realizace projektu |
Realizace protipovodňových opatření města Brna – etapy VII, VIII | Statutární město Brno | 1 258 500 | Zvýšení ochrany města až na úroveň průtoku stoleté vody | | Dokončeno |
Doplnění chodníku v ulici Maříkova | Statutární město Brno | 5 900 | Zvýšit počet a kvalitu veřejných prostor (nárůst podílu spokojených obyvatel města s veřejnými prostory o 30 % do r. 2030) | Zvyšování bezpečnosti ve veřejném prostoru a propojování veřejných prostor města | Dokončeno |
Zastávka MHD v oblasti Moravské zemské knihovny | Statutární město Brno, Dopravní podnik města Brna | | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy | Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu | Projektová příprava |
Výstavba stojanů na kola | Statutární město Brno | | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy | Propojení cílů bezpečnými a atraktivními trasami pro cyklisty a pěší | Projektová příprava |
Optimalizace zastávek MHD Rosického nám. Sochorova Horova | Statutární město Brno | 49 369 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy | Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu | Projektová příprava |
Nový chodník v ul. Libušina třída II – východ | Statutární město Brno | 2 264 | Zvýšit počet a kvalitu veřejných prostor (nárůst podílu spokojených obyvatel města s veřejnými prostory o 30 % do r. 2030) | Zvyšování bezpečnosti ve veřejném prostoru a propojování veřejných prostor města | Dokončeno |
Nový chodník v ul. Libušina třída | Statutární město Brno | 1 088 | Zvýšit počet a kvalitu veřejných prostor (nárůst podílu spokojených obyvatel města s veřejnými prostory o 30 % do r. 2030) | Zvyšování bezpečnosti ve veřejném prostoru a propojování veřejných prostor města | Dokončeno |
Most ev.č.BM-021 Palackého přes Hradeckou | Statutární město Brno | 47 070 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
Kociánka, Menšíkova – úpravy komunikací | Statutární město Brno | 190 584 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy | Zvýšení kvality infrastruktury | Projektová příprava |
Parkovací dům Tomešova | Statutární město Brno | 28 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Regulace parkovacích míst pro dlouhodobé parkování ve vybraných lokalitách systém rezidentního parkování | Projektová příprava |
Systém parkování P+R | Statutární město Brno | | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Rozvoj systémů P+R K+R P+G | Realizace projektu |
Úprava komunikací u smyčky v Obřanech | Statutární město Brno | 8 050 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
Křižovatka Trnkova-Novolíšeňská | Statutární město Brno | 129 895 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Realizace projektu |
Rezidentní parkování – zavádění opatření | Statutární město Brno | | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Regulace parkovacích míst pro dlouhodobé parkování ve vybraných lokalitách systém rezidentního parkování | Realizace projektu |
Industriálním Brnem podél Svitavy do Bílovic nad Svitavou | Statutární město Brno | | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Dokončeno |
Tramvajová trať Plotní | Dopravní podnik města Brna, statutární město Brno, Teplárny Brno, ŘSD | 1 200 000 | Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15 % vyšší v r. 2030) | Zvýšení cestovní rychlosti pro veřejnou dopravu | Dokončeno |
I/42 BRNO VMO ŽABOVŘESKÁ I – ETAPA I | Statutární město Brno, Ředitelství silnic a dálnic | 2 449 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Dokončeno |
I/42 Brno, VMO – Tomkovo náměstí a I/42 Brno, VMO – Rokytova | Statutární město Brno, Ředitelství silnic a dálnic | 2 356 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Realizace projektu |
D52 Brno, Jižní tangenta včetně zkapacitnění D2 | Ředitelství silnic a dálnic | 6 775 998 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
D1 01311 Brno jih – Brno východ | Ředitelství silnic a dálnic | 3 543 086 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
Východní komunikační obchvat MČ Slatina | Statutární město Brno, Jihomoravský kraj | 300 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
MÚK Moravanská | Statutární město Brno, Jihomoravský kraj | 1 010 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Zlepšení plynulosti silniční dopravy na ochranném dopravním systému města | Projektová příprava |
Mimoúrovňové křížení Kamenolom | Statutární město Brno, Jihomoravský kraj | 505 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
Cyklistická stezka Svratecká (v úseku Hrad Veveří – Rakovec) | Statutární město Brno, Jihomoravský kraj | 85 762 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Projektová příprava |
Prodloužení TT Bystrc – Kamechy | Dopravní podnik města Brna, Statutární město Brno, fondy EU | 1 842 143 | Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) | Zlepšení dostupnosti hromadnou dopravou ve všech částech města | Realizace projektu |
Znovuzprovoznění tramvajové trati Stránská skála – Líšeň Holzova | Dopravní podnik města Brna | 600 000 | Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) | Zlepšení dostupnosti hromadnou dopravou ve všech částech města | Projektová příprava |
Prodloužení TT z Osové ke Kampusu MU v Bohunicích | Dopravní podnik města Brna, statutární město Brno | 1 450 000 | Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) | Zlepšení dostupnosti hromadnou dopravou ve všech částech města | Dokončeno |