Úprava TT Zábrdovická, dopravní napojení ulice Šámalova | Statutární město Brno | | | | Realizace projektu |
Cyklostezka Valchařská – Olší (1. etapa) | Statutární město Brno | 11 000 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné, cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Projektová příprava |
Páteřní cyklotrasa, úsek A, Pod Sídlištěm – Bělohorská | město | 8 000 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné, cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Projektová příprava |
Páteřní cyklotrasa, úsek B, rozšíření sběrné komunikace Holzova | město | 68 100 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné, cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Projektová příprava |
Páteřní cyklotrasa, úsek B, část Podstránská | město | 18 500 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné, cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Projektová příprava |
Hala Pisárky | | | | | Dokončeno |
Arena Brno | Statutární město Brno, Jihomoravský kraj, Národní sportovní agentura | 3 700 000 – 4 000 000 | | | Realizace projektu |
Nové hlavní nádraží | | | | | Příprava projektu |
Koleje MHD – zelené plíce města | | 46 000 | | | |
Janáčkovo kulturní centrum | Statutární město Brno, Ministerstvo kultury ČR, Brněnské komunikace, Jihomoravský kraj | více než 2 000 000 | | | Příprava projektu |
Rekonstrukce části ulice Údolní | | 160 000 | | | |
Parkovací dům Akademické náměstí | | 315 000 | | | Realizace projektu |
I/42 Brno VMO MÚK Ostravská radiála | | 3 640 000 | | | Projektová příprava |
I/42 Brno, VMO Bauerova | Statutární město Brno, ŘSD | 550 mil. Kč bez DPH | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
Palackého třída – drobná rekonstrukce vodovodu | Statutární město Brno | 8 301 | Zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v dané lokalitě | | Dokončeno |
Chaloupky – rekonstrukce kanalizace a vodovodu | Statutární město Brno | 10 876 | Zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v dané lokalitě | | Dokončeno |
Babická – výstavba splaškové kanalizace 2. a 3. etapa | Statutární město Brno | 12 358 | Zlepšení poměrů odkanalizování v dané lokalitě | | Dokončeno |
Vodojem Lesná 2.tl.p. – rekonstrukce armaturní komory a technologie | Statutární město Brno | 5 961 | Zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v zájmové lokalitě | | Dokončeno |
Vodojem Útěchov – rekonstrukce armaturní komory a technologie | Statutární město Brno | 10 969 | Zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v zájmové lokalitě | | Dokončeno |
Rekonstrukce kanalizace a vodovodu – Křižkovského | Statutární město Brno | 49 644 | Zlepšení nevyhovujícího stavu kanalizace a vodovodu | Zlepšení odtokových poměrů v kanalizaci a zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v dané lokalitě | Dokončeno |
Rekonstrukce kanalizace a vodovodu – Lesnická I | Statutární město Brno | 189 759 | Zlepšení nevyhovujícího stavu kanalizace a vodovodu | Zlepšení odtokových poměrů v kanalizaci a zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v dané lokalitě | Dokončeno |
Rekonstrukce kanalizace – Bratří Mrštíků | Statutární město Brno | 21 083 | Zlepšení nevyhovujícího stavu kanalizace | Zlepšení odtokových poměrů v kanalizaci | Dokončeno |
Rekonstrukce kanalizace a vodovodu – Nováčkova III | Statutární město Brno | 7 128 | Zlepšení nevyhovujícího stavu kanalizace a vodovodu | Zlepšení odtokových poměrů v kanalizaci a zlepšení stavu zásobování pitnou vodou v dané lokalitě | Dokončeno |
Dostavba kanalizace v Brně II | Statutární město Brno | | Zamezení nekontrolovaného vypouštění odpadních vod do toků, ochrana povrchových a podzemních vod před znečištěním | | Realizace projektu |
Realizace protipovodňových opatření města Brna – etapy VII, VIII | Statutární město Brno | 1 258 500 | Zvýšení ochrany města až na úroveň průtoku stoleté vody | | Dokončeno |
Doplnění chodníku v ulici Maříkově | město | 5 900 | Zvýšit počet a kvalitu veřejných prostor (nárůst podílu spokojených obyvatel města s veřejnými prostory o 30 % do r. 2030) | Zvyšování bezpečnosti ve veřejném prostoru a propojování veřejných prostor města | Dokončeno |
Dopravní napojení lokality Komínské louky | město | 39 420 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
Východní obchvat Žebětína | město | 82 300 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
Most ev.č.BM-021 Palackého přes Hradeckou | město | 47 070 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
Komunikace Kociánka napřímení a úpravy zastávek | město | 39 689 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy | Zvýšení kvality infrastruktury a vozového parku pro veřejnou dopravu | Projektová příprava |
Parkovací dům Tomešova | město | 28 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Regulace parkovacích míst pro dlouhodobé parkování ve vybraných lokalitách systém rezidentního parkování | Projektová příprava |
Úprava křižovatky Odbojářská – Pod Horkou a chodník Živného | město | 1 900 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
Systém parkování P+R | město | 15 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Rozvoj systémů P+R K+R P+G | Realizace projektu |
Úprava komunikací u smyčky v Obřanech | město | 8 050 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Realizace projektu |
Křižovatka Trnkova-Novolíšeňská | Statutární město Brno | 129 895 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Realizace projektu |
Rezidentní parkování – zavádění opatření | město | 60 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Regulace parkovacích míst pro dlouhodobé parkování ve vybraných lokalitách systém rezidentního parkování | Realizace projektu |
Industriálním Brnem podél Svitavy do Bílovic nad Svitavou | město | 30 000 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Příprava projektu |
Tramvajová trať Plotní | město | 1 200 000 | Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15 % vyšší v r. 2030) | Zvýšení cestovní rychlosti pro veřejnou dopravu | Dokončeno |
I/42 BRNO VMO ŽABOVŘESKÁ I – ETAPA I | Statutární město Brno, ŘSD | 2 449 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Dokončeno |
I/42 Brno, VMO – Tomkovo náměstí a I/42 Brno, VMO – Rokytova | Statutární město Brno, ŘSD | 2 356 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Realizace projektu |
D52 Brno, Jižní tangenta včetně zkapacitnění D2 | ředitelství silnic a dálnic | 6 775 998 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
D1 01311 Brno jih – Brno východ | ředitelství silnic a dálnic | 2 520 748 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Projektová příprava |
Východní komunikační obchvat MČ Slatina | město, kraj | 53 645 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | |
MÚK Moravanská | město, kraj | 1 010 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Zlepšení plynulosti silniční dopravy na ochranném dopravním systému města | Projektová příprava |
Mimoúrovňové křížení Kamenolom | Statutární město Brno, Jihomoravský kraj | 500 000 | Nezvyšovat kapacity komunikační sítě pro IAD v centrální části uvnitř města po dobudování ochranného dopravního systému (zachování celkového počtu parkovacích míst v širším centru města na úrovni potřebnosti) | Dobudování sítě sběrných komunikací a vazeb na nadregionální síť | Příprava projektu |
Cyklistická stezka Svratecká (v úseku Hrad Veveří – Rakovec) | město, kraj | 60 000 | Zvýšit podíl cest (modal split) veřejné cyklistické a pěší dopravy | Dostavba páteřních komunikací pro cyklisty a zkvalitňování stávajících tras pro cyklisty | Příprava projektu |
Prodloužení TT Bystrc – Kamechy | Dopravní podnik města Brna, Statutární město Brno, fondy EU | 2 300 000 | Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) | Zlepšení dostupnosti hromadnou dopravou ve všech částech města | Příprava projektu |
Prodloužení TT Merhautova – Lesná | Dopravní podnik města Brna | 581 000 | Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) | Zlepšení dostupnosti hromadnou dopravou ve všech částech města | Příprava projektu |
Znovuzprovoznění tramvajové trati Stránská skála – Líšeň Holzova | dopravní podnik | 550 000 | Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) | Zlepšení dostupnosti hromadnou dopravou ve všech částech města | Příprava projektu |
Prodloužení TT z Osové ke Kampusu MU v Bohunicích | Dopravní podnik města Brna, Statutární město Brno | 1 450 000 | Zvýšit integraci udržitelných druhů dopravy (podíl multimodálních cest) a zrychlit veřejnou dopravu (cestovní rychlost na referenčních cestách MHD o 15% vyšší v roce 2030) | Zlepšení dostupnosti hromadnou dopravou ve všech částech města | Realizace projektu |